Witaj!

Jeżeli podobnie jak ja jesteś wielką fanką kosmetycznych zakupów, to zachęcam do skorzystania z poniższych rabatów w polecanych przeze mnie sklepach! Wystarczy, że podczas składania zamówienia wpiszesz je w koszyku.

Wishtrend -10% na zakupy w marcu z kodem JUN10.
Naturalny Punkt Widzenia -10% na hasło SAKURAKOTOO (kod nieograniczony czasowo).
Yesstyle -10% na pierwsze zakupy (wystarczy kliknąć w 'Get an extra 10% off' na dole strony i podać adres email).

Mam nadzieję, że spodoba ci się moja twórczość i zostaniesz ze mną na dłużej ❤
Kliknij i zaobserwuj!
  • MAKIJAŻ
    Jestem ogromną fanką kosmetyków kolorowych - zwłaszcza produktów do ust, dlatego często testuję różne nowości. Jeśli z tobą jest podobnie, koniecznie zajrzyj ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • PIELĘGNACJA
    Tutaj poczytasz o szeroko pojętej pielęgnacji cery i włosów, a także urządzeniach kosmetycznych, które miałam okazję testować ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • KSIĄŻKI
    Choć w sieci jest cała masa artykułów poświęconych urodzie, to nadal w tym temacie wygrywają książki ♡ Jeśli szukasz dobrej lektury, to być może znajdziesz tu jakąś ciekawą propozycję!
    CZYTAJ WIĘCEJ

Biochemia urody - Sok z aloesu 100% EKOLOGICZNY

Biochemia urody - Sok z aloesu 100% EKOLOGICZNY
Biochemia urody - Sok z aloesu 100% EKOLOGICZNY
Witajcie kochani! :)
Dzisiaj napiszę wam o naturalnym soku ekologicznym z aloesu, który zakupiłam na Biochemii Urody. Sok ma bardzo szeroki wachlarz zastosowań. Można dodawać go do praktycznie każdego własnoręcznie przygotowanego kosmetyku czy masek np. z naturalnego błota. Jeżeli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdza to zapraszam!

*Opis Producenta*

Aloes to roślina powszechnie znana i ceniona za właściwości silnie nawilżające, regenerujące i przeciwzapalne, poza tym sok z aloesu promuje gojenie, działa antybakteryjnie, antyoksydacyjnie i przeciwzmarszczkowo.

Rozpoznano ponad 240 różnych gatunków aloesu, z których największe znaczenie w lecznictwie i pielęgnacji ma odmiana Aloe vera barbadensis.

Ekologiczny Sok z aloesu 100% to płyn otrzymywany z wnętrza liści aloesu pochodzących z ekologicznych upraw, standaryzowany na zwiększoną zawartość nawilżających i gojących polisacharydów.

Sok z aloesu EKO stosowany na skórę:
- Nawilża, zapobiega łuszczeniu, poprawia stan suchej skóry.
- Mineralizuje i wygładza.
- Działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie.
- Sprzyja gojeniu i łagodzeniu podrażnień, stanów zapalnych oraz mikro urazów skóry.
- Posiada własności przeciwzapalne, zapobiega podrażnieniom, zapaleniom mieszków włosowych po goleniu i depilacji.
- Wzmacnia mechanizmy obronne skóry, wspomaga ochronę przeciwsłoneczną i działa antyoksydacyjnie.
- Lekko rozjaśnia - związek aktywny aloesu - aloesyna, wykazuje również działanie hamujące wobec enzymu tyrozynazy, który uczestniczy w produkcji melaniny, brązowego barwnika skóry
- Działa przeciwzmarszczkowo i odżywczo.
- Stosowany na skórę głowy, zapobiega zapaleniom, łagodzi łupież, swędzenie i wzmacnia cebulki włosów.
- Składniki aktywne aloesu łatwo wnikają do głębszych warstw skóry.

» Sok z aloesu EKO jest polecany dla cery suchej, tłustej-przesuszonej, delikatnej, zniszczonej, podrażnionej, dojrzałej, po goleniu i depilacji oraz do przesuszonej skóry głowy i włosów. Jest on także w pełni bezpieczny w pielęgnacji skóry naczynkowej i wrażliwej.

Skład: Organic Aloe Barbadensis Leaf Juice + konserwant ECOCERT: Potassium Sorbate (0.25%), Sodium Benzoate (0.25%)

*Moja Opinia*

Ekologiczny sok z aloesu, tak jak wcześniej wspomniałam zamówiłam przy okazji zakupów w Biochemii Urody. Buteleczka kosztuje dokładnie 19,90 + koszty wysyłki.

Produkt ma pojemność 125 ml i zamknięty jest w ciemno niebieskiej (kobaltowej) buteleczce z białą zakrętką. Po jej odkręceniu mamy dozownik, dzięki czemu nie wylejemy zbyt dużej ilości płynu. Przyznam wam szczerze, że opakowanie jest zupełnie nie w moim stylu i nie wygląda to za ładnie na łazienkowej półce. Nie mam pojęcia skąd taki pomysł na szatę graficzną.

aloes
Biochemia urody - Sok z aloesu 100% EKOLOGICZNY



Płyn ma wodnistą, lekką konsystencję, koloru żółtawo przeźroczystego. Łatwo się rozprowadza. Czasami do aplikacji używam po prostu dłoni, a czasami wacika. Kiedy moja cera jest mocniej przesuszona wybieram pierwszą opcję i po wmasowaniu, wszystko dokładnie wklepuję. Tonik bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia żadnej tłustej warstewki na skórze, dlatego można go śmiało stosować pod makijaż. Zapach jest świeży i delikatny, dla mnie przyjemny. Nie utrzymuje się zbyt długo na buzi. Wydajność oceniam na średnią. Przy codziennym stosowaniu oraz dodawaniu do masek raz na jakiś czas, starcza na około miesiąc, ewentualnie półtorej.

sok tonik

Sok z aloesu stosuję zazwyczaj na dzień, po powrocie do domu i zmyciu makijażu olejkiem. Chcę, aby moja skóra trochę pooddychała i miała małą przerwę od kremów BB czy nawet tych zwykłych pielęgnacyjnych, które stosuję na noc. Tonik zauważalnie wygładza cerę, oraz łagodzi wszelkie zaczerwienienia i podrażnienia. Gdy przypadkowo użyłam zbyt dużo pomarańczowego olejku eterycznego, moja skóra była mocno zaczerwieniona i jeszcze bardziej obolała. Po parunastu minutach od aplikacji soku z aloesu, zapomniałam o problemie. Następnego dnia również nie było żadnego śladu :)) Oprócz idealnego działania łagodzącego, zauważyłam także delikatne rozjaśnienie cery i zminimalizowanie przetłuszczania w strefie T. Co do nawilżenia, jest ale bardzo delikatne i subtelne. Jeżeli borykamy się z suchymi skórkami to pojedyncze zastosowanie tego produktu niewiele da. Tonik dodaję także do domowej roboty masek np. glinek i błota. Dzięki temu moja cera jest mniej podrażniona i przesuszona po ich zmyciu.

Podsumowując, sok z aloesu jest produktem wartym uwagi. Bardzo ładnie odżywia i koi cerę. Jeżeli jednak liczymy na duże nawilżenie i szybkie pozbycie się suchych skórek to ten produkt raczej się u was nie sprawdzi.

PLUSY                                                                                MINUSY

- Cena                                                                          - Wydajność
- Zapach                                                                      - Słabe nawilżenie
- Konsystencja                                                            - Szata graficzna
- Łagodzi zaczerwienia oraz
  podrażnienia
- Ogranicza przetłuszczanie
  się cery
- Koi skórę
- Delikatnie rozjaśnia
  i odżywia


MOJA OCENA:

Komentarze

  1. Nie przepadam za zapachem aloesu, a sam olejek za bardzo mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aloesssss u mnie kilogramami idzie, ale tego soku nie miałam! Kuszące mimo słabej wydajności :) a buteleczka ma ładny kolor! odkleić tylko etykietkę i można zrobić ładny wazonik :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaję, że pomysł na szatę wziął się stąd, że buteleczka mała być z ciemnego szkła, ale nie standardowego brązowego :D aloess uwiebiam aloes ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię składać zamówienia na BU, tego jednak kosmetyku nie miałam przyjemności poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, tonik prezentuje się naprawdę dobrze:) Może pomyślę o jego zakupie...:>

    Post jak zwykle świetny, haha uwielbiam Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna recenzja :) najbardziej podoba mi się fakt, że odrobine rozjaśnia. Może by zaradził coś moim cieniom pod oczami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sińce pod oczami polecam dodać do soku z aloesu witaminkę C.

      Usuń
  7. Nie wytrzymam, toż to produkt dla mnie od koloru buteleczki po działanie! Choć znając mnie zaczęłabym przy nim kombinować jeśli faktycznie dość słabo nawilża. Trochę kwasu hialuronowego 1,5% i mocznika powinno zadziałać :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakieś kremy, czy kosmetyki z dodatkiem aloesu miała male sam aloes już nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdza się u mnie żel aloesowy. Akurat zakupiłam sobie glinkę, szykuję się do drugiego podejścia. A to wszystko przez Ciebie.;D Także tonik by się przydał do maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piłyśmy sok z aloesu z miąższem ale w celu leczniczym żołądka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem piję sok z aloesu, ale nie wiedziałam, że istnieje taki produkt kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz